1. Možeš li se kratko predstaviti i reći nam čime si se bavila prije upisa na ovaj program?
Valentina Silović, magistra ekonomije s višegodišnjem iskustvom vođenja marketinških timova, content managementa, produkcije SEO sadržaja i suradnje s različitim dionicima na razvoju turističkih i marketinških projekata.
2. Kako si saznala za mogućnost obrazovanja putem HZZ vaučera?
Za mogućnost obrazovanja putem HZZ vaučera saznala sam izravno preko HZZ-a, upravo dok sam bila u procesu otvaranja vlastitog obrta za marketing i promociju.
3. Zašto baš UX dizajn? Što te privuklo toj struci i jesi li imala neku predrasudu koju si tijekom edukacije razbila?
UX dizajn me privukao zbog mogućnosti dubljeg razumijevanja korisničkog iskustva i načina na koji ga možemo poboljšati ili usmjeravati prilikom kreiranja boljih digitalnih rješenja.
Nisam imala nikakve predrasude, ali sam tijekom edukacije dodatno shvatila koliko su određene metodologije, istraživanja, psihologija, transparentnost i etika važni u ovom području.
4. Jesi li imala ikakvo iskustvo s dizajnom prije – ili ti je sve bilo novo?
Imala sam iskustva s grafičkim dizajnom kroz rad na marketinškim kampanjama i kreiranju sadržaja, ali UX dizajn, od istraživanja i razumijevanja korisnika do definiranja potreba i izrade prototipa, bilo mi je potpuno novo i vrlo vrijedno iskustvo koje sam prvi put prošla na ovom tečaju.
5. Koji trenutak u edukaciji ti je bio najvažniji ili najviše “kliknuo”?
Najviše mi je “kliknulo” kada smo učili o UX metodologijama, zakonima i dizajnerskim načelima korisničkog sučelja te ih zatim primjenjivali kroz proces prototipiranja.
Kao netko tko se inače zanima za psihologiju, bilo mi je iznimno zanimljivo vidjeti kako određeni dizajnerski elementi i značajke znatno utječu na ponašanje korisnika.
6. Što ti je bilo najizazovnije tijekom programa – a što najzabavnije?
Najzahtjevniji dio bilo je finalno prototipiranje web i mobilne verzije te aplikacije projekta koji smo razvijali kroz cijeli tečaj.
S druge strane, najzabavniji mi je bio rad na razumijevanju korisnika, analizi podataka i otkrivanju što sve pozitivno ili negativno utječe na korisničko iskustvo.
7. Kako gledaš na svoje vještine sada, nakon završetka programa?
Sada se osjećam znatno sigurnije i “bogatije” znanjem koje mogu primijeniti u svakodnevnom radu s klijentima i korisnicima. Od alata, istraživačkih metoda, metodologije do psiholoških aspekata dizajna – sve to mi daje veliku prednost u razumijevanju korisnika i stvaranju kvalitetnijih rješenja.
8. Da možeš vratiti vrijeme unazad – bi li ponovno upisala isto?
Apsolutno bih!
Posebno zahvaljujući izvrsnom predavaču! Leo Gere je profesionalnim, motivirajućim, obazrivim i vrlo praktičnim pristupom znatno olakšao usvajanje novih znanja.
Cijelo iskustvo bilo je iznimno poticajno i korisno.
9. Koji su ti sljedeći koraci? Posao, praksa, možda daljnje obrazovanje?
Planiram primijeniti naučeno kroz rad s klijentima i korisnicima, a obrazovanje ću sigurno nastaviti jer vjerujem da je ulaganje u znanje uvijek najbolja odluka.
Prateći trendove, posebno me zanimaju motion design i prompt engineering kao sljedeći koraci u profesionalnom razvoju.
10. Koju bi poruku ili savjet dala onima koji razmišljaju o prekvalifikaciji – pogotovo ako dolaze iz potpuno druge branše?
Definitivno bih im savjetovala da se odvaže i okušaju u novim područjima! Čak i ako na kraju ne ostanu u novoj branši, znanje i drugačija perspektiva koju steknu mogu im biti iznimno korisni u bilo kojem poslu.
Smatram kako s novim znanjima nema gubitka, samo prilika za rast i osobni razvoj.