5. lipnja 2025.

Od dileme do brenda: Suzanina karijera u digitalnom marketingu

Suzana Petrinec oduvijek je voljela kreativni rad, iako u početku nije jasno znala gdje će je ta kreativnost odvesti. Još tijekom studija slobodno vrijeme provodila je izrađujući vizuale, pišući copyje te snimajući i montirajući videozapise. Iako se tada to činilo kao običan hobi, kasnije se pokazalo da su upravo te aktivnosti bile savršeni temelji za njezinu karijeru u digitalnom marketingu.

Nakon nekoliko poslova koji joj nisu donosili kreativnu slobodu i izazov koji je tražila, Suzana je odlučila uzeti godinu dana kako bi jasno odredila što je to zaista ispunjava. „Shvatila sam da digitalni sadržaj, analitika i vizualno brendiranje nisu tek nešto čime se volim baviti usput – već da je to zapravo moj životni poziv“, ističe Suzana.

Ključan korak – edukacija na Učilištu Brod

Kako bi dodatno razvila potrebne vještine, upisala je program Internetski marketing i brendiranje na Učilištu Brod. Odluku o upisu dodatno joj je olakšala činjenica da su predavači bili ljudi s vlastitom marketinškom agencijom. „To što sam mogla učiti od ljudi koji aktivno rade u branši odmah mi je ulijevalo povjerenje. Znala sam da ću dobiti praktična znanja koja mogu odmah primijeniti“, kaže Suzana.

Dakako, znanje s programa bilo je potpuno primjenjivo u stvarnom svijetu. „Sve što smo učili kroz predavanja, praktične zadatke ili razgovore s kolegama odmah sam primijenila na svoju ideju – pokretanje agencije SPin marketing. To mi je dalo nevjerojatno samopouzdanje.“

od dileme do brenda - suzana petrinec o digitalnom marketingu

Važnost mentora i zajednice

Poseban utjecaj na njezin profesionalni rast imao je predavač Tino. „Njegov izravan, praktičan pristup rješavanju problema i konstantno ohrabrivanje nešto je što me i danas oblikuje. Ima poseban pristup prema znanju, učenju i polaznicima i za njega ne postoji nemoguće – bez obzira na to dolazi li s druge strane potpuni početnik ili netko s iskustvom,“ ističe Suzana.

Međutim, najveća dodatna vrijednost programa bila je zajednica koju je stekla na Učilištu Brod. Vidjeti kako kolege pokreću vlastite projekte dalo joj je dodatan poticaj i osjećaj da nije sama. „Podrška grupe nastavlja se i danas, dugo nakon završetka programa, što smatram jednom od najvećih vrijednosti edukacije na Učilištu.“

Prekretnica u privatnom životu

Suzana otkriva da joj se prava prekretnica dogodila upravo na osobnoj razini. Nakon fakulteta smatrala je da će joj posao donijeti sigurnost, ali realnost ju je brzo prizemljila. Uz posao, došao je čitav niz drugih obaveza i odgovornosti na koje ju nitko zapravo nije pripremio. Upravo tada je shvatila koliko formalno obrazovanje ima svoja ograničenja.

„Obrazovna podloga može biti prednost, ali nije presudna za uspjeh. Diploma danas ne jamči primjenjiva znanja. Daleko važniji su upornost, proaktivnost i spremnost na stalno učenje. Moje informatičko znanje i sklonost digitalnim alatima bili su korisni, kao i kritičko razmišljanje koje sam razvila na studiju, ali ono što te zaista gradi jesu praksa, znatiželja te stalno testiranje i nadograđivanje sebe.“

Upravo je to osviještenje potaknulo Suzanu na promjenu. „Shvatila sam da život ne čeka nikoga i odlučila svoje vrijeme i energiju prestati trošiti na preispitivanja. Umjesto toga, fokusirala sam se na razvoj sebe i svoje ideje“, zaključuje Suzana.

‘SPin marketing’ kao primjer uspješne primjene naučenog

Danas, Suzana Petrinec uspješno vodi agenciju SPin marketing, svakodnevno koristeći znanja stečena upravo na Učilištu Brod. „Na primjeru vlastitog brenda testiram sve što nudim klijentima. Uvjerena sam da upravo taj autentični pristup gradi povjerenje i pokazuje vrijednost usluge koju pružam.“

Njezin radni dan nije tipičan – posao je njezina strast. „Iskreno, rijetko kada stvarno “odmaram”.  Mnogi bi rekli da to nije idealan ritam, ali u mom slučaju to je paradoks: kada završim s dnevnim obavezama i dođem kući, moj pravi odmor je –  opet raditi. S guštom radim dizajn, strategije, idejna rješenja… To me baš opušta i puni energijom,“ objašnjava Suzana. Klijenti njezinu strast prepoznaju i cijene, a upravo je to čini drugačijom na tržištu.

Suzana poručuje: „Što ako uspiješ?“

Za one koji se dvoume oko ulaganja u ovakvu edukaciju ili pokretanja vlastitog posla, Suzana ima jasnu poruku: „Najgore što možeš napraviti jest – ništa ne pokušati. A što ako uspiješ? To je pitanje koje uvijek treba imati na umu.“

Za budućnost ima velike planove. Kontinuirano obrazovanje vidi kao ključ daljnjeg rasta svoje agencije, ali i sebe osobno. „Smatram da je ulaganje u znanje najbolji kapital, jer digitalni se svijet razvija jako brzo. Obrazovanje mi omogućuje da uvijek budem korak ispred i klijentima nudim stvarnu, dugoročnu vrijednost“, zaključuje Suzana.

kontakt obrazac

Zatraži ponudu

Za sve dodatne informacije o programima koje možete pohađati putem vaučera, kontaktirajte nas na e-mail: [email protected] ili na broj 099 165 4388.

Zaštita privatnosti
Svojom prijavom dajete nam privolu da osobne podatke iz obrasca možemo koristiti i obrađivati s legitimnom svrhom identifikacije i daljnje komunikacije, a u skladu s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) - Uredba (EU) 2016/679.
Voditelj obrade: POUB

Podijeli:

Pročitaj najnovije

Obrt ili d.o.o.? Paušalni obrt? Pravi izbor krije se u knjigovodstvu
13lip

Obrt ili d.o.o.? Paušalni obrt? Pravi izbor krije se u knjigovodstvu

Ako ste poduzetnik ili tek planirate pokrenuti posao, sigurno se…

Od dileme do brenda: Suzanina karijera u digitalnom marketingu
05lip

Od dileme do brenda: Suzanina karijera u digitalnom marketingu

Suzana Petrinec oduvijek je voljela kreativni rad, iako u početku…

Kako odabrati idealnu prekvalifikaciju: 5 pitanja prije konačne odluke
29svi

Kako odabrati idealnu prekvalifikaciju: 5 pitanja prije konačne odluke

Promjena karijere nikada nije laka odluka. Bilo da osjećate zasićenje…